-->

Abdülhey Çoban Sözleri

Sevgili Kurtlar Vadisi Severleri, sizler için hazırlanıp listelenmiş Abdülhey Çoban Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Efsane Kenan Çoban Sözleri sizlerle;

Sevgili Kurtlar Vadisi Severleri, sizler için hazırlanıp listelenmiş Abdülhey Çoban Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Efsane Kenan Çoban Sözleri sizlerle.
- Bazı insanları da sadece, tanıyana kadar çok seversin!

- Bugün arkamızdan konuşan insanların. Dün arkalarında biz vardık…

- Bazıları şükretmeyi; bazıları küfretmeyi öğretir insana.

- Kimine göre yalanım kimine göre kralım ben adamına göre adamım.

- Yeri gelir eyvallah der susarız, yeri gelir Allah der dalarız.

- Kimse adaleti öğretemez bize, ihanet edene merhamet edilmez bizde.

- Herkes kendine yakışanı yapar kalite asla tesadüf değildir.

- Ecel sizseniz ölmem, ben bi Allah’ıma boyun eğerim, gerisini iplemem.

- Biz âlemde racon değil vakitsiz ötenin kafasını kesenlerdeniz.

- Ama ben bu kadar acıyı, sen de başkalarına benzeyesin diye çekmedim.

- Hakkımda ne duyduysanız daha fazlasını yaptım, rahat olun!

- Biz de dost dediğin mermi gibi olur, ihtiyacın olduğunda namluda hazır durur.

- Efendiliğimizi korkaklık sananlar diledikleri zaman meydan okuyabilirler.

- Her genç delikanlının sevgilisi olabilir ama her genç kızın delikanlı sevgilisi olamaz.

- Ya av olacaksın ya da avcı. Ama asla avı avcıya götüren köpek olmayacaksın.

- Hiçbir şeyin altında kalmam, bana yapılanın iki katını yapacak kadar cömertim.

- Bana kelime cambazlığı yapma kızım, bir laf sokarım, kürtajla bile aldırmazsın.

- Çakallarla uğraşacak vaktimiz olsaydı; veteriner olup, iti köpeği tedavi ederdik.

- Biz, ölmeyi çoktan göze aldık da; yanımızda kimleri götüreceğiz, onu düşünüyoruz.

- Ben yalnız gezerim yalnız yaşarım yalnız ölürüm (Abdülhey Çoban).

- Çok büyüğü olan, büyüyemez.

- İhanetin nedeni olmaz; ama bedeli olur.

- Adrese gerek yok bizi bilen bilir.

- Yanıma seni, karşıma herkesi alabilirim.

- Ben soru sormam hesap sorarım.

- Çekildik köşemize çocuklar meydan sizin.

- İhanetin nedeni olmaz bedeli olur.

- Öfkeyle kalkarsam, zarar vermeden oturmam.

- Sonunu düşünen kahraman olamaz.

- Kime yürümeyi öğrettiysek bizi geçmeye çalıştı.

- Onu hiç görmemek onu başkasıyla görmekten iyidir.

- Adamlık, her gün aynı kadına aşık olmaktır.

- Delikanlı adam rahat uyumaz sevdiklerini rahat uyutur.

- O kırdığın kalp, annenin porselen takımı değil.

- Diz çökerek yaşamaktansa ayakta ölmeyi tercih ederim.

- Arkamdan konuşanların hayallerin de imzam var.

- Gölgene lafım yok o da seni adam sanıp peşinden geliyor.

- Bu günde ölmedik, ama yaşadık mı? O da belli değil.

- Biz büyüklüğümüzü gösterelim de; varsın çocuklar el öpmesin.

- Bazen arkasına dönüp bakması gerekir insanın; nereden geldiğini unutmaması için.

- Şu hayatta ölmek için onlarca nedenim varken, yaşamak için tek bir nedenim var, o da annem.

- Benim kurallarım çok basit; saygını koruyacaksın, sevgini göstereceksin, haddini bileceksin.

- Bazen insanlara küfür ediyorum, sakinleşince haklı olduğumu anlayıp, bir daha ediyorum.

- Her sözümde racon aramayın, racon yapmak için konuşmuyorum, konuşuyorum racon oluyor.

- Kimseyi ezmedim ezeni ezdim dostuma kardeşime yanlışa düşüp de kendimi madara etmedim.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun