-->

Eşe İyi Geceler Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Eşe İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Eşe İyi Geceler Mesajı sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Eşe İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Eşe İyi Geceler Mesajı sizlerle.
- İyi geceler, gecelerimin rahat geçmesi sağlayan kadın.

- Yıldızlar özenecek gözlerinin ışıltısına bu gece… Tatlı uykular bir tanem.

- Geceye fısıldadım seni sessizce ve usulca iyi geceler diliyorum….

- Gece sabah, sen bana emanetsin her şeyim ve bir tanemsin. İyi geceler sevdiğim.

- Bir geceyi değil bütün geceleri sana armağan ediyorum, iyi geceler aşkım…

- Yıldızlar gözlerine özensin sen bir tanesin bebeğim iyi geceler dilerim.

- İyi geceler bir tanem. En tatlı uykular en güzel rüyalar senin olsun.

- Dur bir dakika önce bana bir öpücük, sonra seni seviyorum, tamam şimdi uyuyabilirsin…

- Gece yattığımda tavanı değil,seni izlemek istiyorum..

- Yeni doğacak güneşin yeni umutlar, yarınlar getirmesi dileğiyle iyi uykular.

- Nerdesin, nasılsın, neler yapıyorsun bilmiyorum ama ara sıra seni rüyamda görüyorum.

- Dolunaylı gecelerde dışarı çıkma sevgilim , ay kıskançlıktan ikiye bölünmesin.

- Ah be gönül, gözünden akan yaşları sileceğine, silmesine sebep olanları hayatından sil…

- Herkes iyi geceler diyor da, geceler sensizken gerçekten o kadar iyi mi bilmiyorum..!

- Hadi gel bir şeylerimizi takas yapalım, mesela gülüşünden ver, ömrümden al..

- Seni rüyalarımda olsun göreyim diye dua ettiğim. Sana iyi geceler dilerim.

- İyi uykular gecemi aydınlatan yıldız gözlüm!

- Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin. İyi Geceler

- Sevgiliye iyi geceler mesajı yollamak mı istiyorsunuz? İşte birbirinden güzel iyi geceler sözleri…

- O uyuduğu an, biterdi gece bizim için. Belki de o yüzdendir şimdilerde sabahların gelmeyişi

- Gözlerim seni arar yıldızlar arasında. Neredesin sevdiceğim göremedim bu gece seni. İyi geceler.

- Telefonuma gelen bir tek mesaj beni mutlu ediyor o da senin iyi geceler dileyen mesajın oluyor.

- Güzel kalbin üzülmesin. Her gece seni dualarında zikreden bir aşığın olduğunu bil güzel sevgilim.

- Gecenin en güzel karanlıgına gözlerini yumdugunda aklına ben geleyim iyi geceler biricik eşim.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun