-->

Babaya İyi Geceler Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Babaya İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Babaya İyi Geceler Mesajı sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Babaya İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Babaya İyi Geceler Mesajı sizlerle.
- Tatlı rüyalar babacığım seni seviyorum.

- Dünyanın en iyi babasına iyi geceler. Tatlı Rüyalar.

- Unutmak mı? Gözümün gördüğü her yerde sen varsın baba!!

- Baba, seni bir gün gururlandıracağım. Söz veriyorum. Seni seviyorum ve iyi geceler.

- Dünyaya yeniden gelsem, yine senin evladın olmak isterim BABA.

- İyi geceler ve teşekkürler baba, bizi ve sevdiklerimizi güvende tuttuğun ve bizi sevdiğin için.

- Senin gülümsemeni hatırlamak bile kötü geçen günlerimi güzelleştirmek için yeterli, İyi Geceler.

- Baba bana hayatımı veremezsin ama onu nasıl yaşayacağımı ögretebilirsin. İyi Geceler Baba.

- Baba ne kadar acıtırsa acıtsın seni düşünüyorum. O anıları tekrar yaşamak için her şeyi verirdim..

- Bugün başardığım ve elde edebildiğim her şeyde senin payın var. Canım babacığım iyi geceler.

- Önceden bilmezdim bi kelimenin bu kadar dile ağır gelebiliceğini taki babamı yitirene kadar.

- Baba çınar gibidir, meyvesi olmasa bile gölgesi yeter, Bütün dünya bir etse,babam tek eliyle bile yener.

- Babam Benim; Baba ne kadar sağlamsa, kızı o kadar dik durur. Baba ne kadar gülerse, kızı o kadar hayat saçar. baba ne kadar hayattaysa, kızı o kadar yaşar.

- Dünyanın en iyi çocuğu olmak istiyorum. Çünkü dünyadaki en iyi baba bundan azını hak etmiyor. İyi Geceler

- Yanlız bir şekilde kendi çocuklarını yetiştiren, ev kirasını ödeyip düzgünce yaşayan bir adam her zaman benim kahramanımdır. İyi Geceler Baba.

- Babamın her zaman arkamda olduğunu bilmekten başka hiçbirşey beni daha güçlü hissettiremez. Seni seviyorum. İyi Geceler.

- Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan… İyi geceler adam gibi adam.

- Seni sevdiğimi söylemenin binlerce yolu var. Ama benim için karşılıksız sevginin tek bir yolu var. Seni seviyorum baba, iyi geceler.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun