-->

Nişanlıya Takılan İlginç Komik Duygusal Romantik Lakaplar

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel, Nişanlıya Takılan İlginç Komik Duygusal Romantik Lakaplar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel, Nişanlıya Takılan İlginç Komik Duygusal Romantik Lakaplar sizlerle.
Aşkım, Canözüm,
Şekerim, Canım,
Canparem, Rüyam,
Kainatım, Prensesim,
Tatlım, Tatlış,
Tatlışkom, Kuşum,
Ürkek güvercinim,
Biriciğim, Nefesim,
Mis kokulum,
Tontişim, Efem,
Ciğerim, Hasretim,
Körpe kuzum, Şahikam,
Zeytin gözlüm,
Ahududum, Kara gözlüm,
Ayyüzlüm, Gece yıldızım,
Gecemin Yıldızı,
Sevdiceğim, Sevdam,
Sevdalım, Lolipopum,
Arı mayam, Şirinem,
Kır çiçeğim, Papatyam,
Didoşum, Fıstığım,
Hayatım, Güzelim,
Cazibem, Manolyam,
Dahiyanem, Sebebim,
Servetim, Altın Saçlım,
Sen eşittir ben,
Güneşim, Talihim,
Kadife tenlim,
Cesur yüreklim,
Acarım, İtoşum,
Pamuk şekerim,
Gizli bahçem,
Sultanım, Sarı papatyam,
Minnoşum, Tontonum,
aşk böceğim,
Göz kamaştıranım.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun