-->

Cep Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Cep Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En güzel Cep Mesajları sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Cep Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En güzel Cep Mesajları sizlerle.
- Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim, sensiz boğazımdan geçmiyor. Ahmet Arif

- Unuturum diye uyudum, yine seninle uyandım. Belli ki uyurken de sevmişim seni.

- Sahi neydi o kural! Sevince mi kaybediyorduk? Kaybedince mi seviyorduk..

- Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel.

- Mutlu olmaya değil, seninle olmaya ihtiyacım var…

- Uzakken bile bir nefes kadar yakınımdasın.

- Gözlerim kör değil ama senden başka bir şey görmediği doğrudur.

- Ölürsem beni yârimin kalbine gömün. Mekânım cennet olsun.

- Ben senin ellerini hiç tutmadım, soğuk mudur sıcak mıdır hayal ettim sadece değmedim.

- Kafamda onlarca ‘SEN’ varken ben hiç yalnız değilim ki.

- Müsaitsen şayet; seninle biraz ‘kavuşmaya’ ihtiyacım var…

- Sus be yüreğim! Ben de biliyorum özlediğimi. Sus da, bilmesin özlendiğini.

- Görücü usulü bir aşk istiyorum. Gördükçe göresim gelsin, görmeyince ölesim.

- Hiç kimsenin umudunu kırma belki de sahip olduğu tek şey odur.

- Ne olurdu bir yaprağın daha olsaydı, bak sevmiyor işte hain papatya!

- Bana aşktan bahsetme sevmek kim sen kimsin! Sevmeyi bilmeyen aşk acısı ne bilsin.

- Mutluluk mu? En son annem bana oyuncak bebek aldığında yaşamıştım o duyguyu.

- Senin inanmadığın o sevgiye ben binlerce kez gözyaşı döktüm.

- Aşk öyle iğrenç bir duygu ki nerde imkansız varsa gelip onu seçer!

- Gidene yol vereceksin ki, yerine gelen ayakta kalmasın.

- Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım..

- Aşk kelime değil bir cümledir kurmak içinse özneyle yüklem değil yürek gerekir.

- Uğruna ölmek değildi istediğim, uğrunda yaşamaya öyle hazırdım ki.

- Çok dengesizsin, dedi.. Sol tarafıma çok yüklendin ondandır, dedim. .

- Tam şuramda! Bir şey var canımı acıtan. Sanki tüm dünyanın yükü bendeymiş gibi.

- Bazen öyle biri gelir ki, bütün gidenlere teşekkür edersin..

- Tek kişilik miydi ki bu şehir, sen gidince bomboş kaldı.

- Ben ilk defa birini istemiştim. Şans işte, o da o anda başka birini istiyormuş.

- Sussam gönül razı değil, söylesem tesiri yok. Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar.

- Hayatı gözyaşlarınla ödüllendireceğine; gülücüklerinle cezalandır.

- Şunu asla unutma; gülerken kaybettiklerini, ağlayarak kazanamazsın!

- İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri a yoksa insan, büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri…

- Hayatınız kötü bir yola girmişse, unutmayın; direksiyondaki sizsiniz…

- Kimsenin sevabını istemiyorum günaha sokmasınlar yeter ki.

- Seni hayallerine ulaştıracak en önemli şey, cesaretindir.

- Özlemek güzeldi seni, ta ki senin özlenmeyi hobi edindiğini anlayana kadar.

- Kimsenin sevabını istemiyorum! Günaha sokmasınlar yeter ki.

- Önemli olan medeni halinin bekâr olması değil. Bekâr halinin medeni olması…

- Eğer bir kadın yürekten ağlıyorsa, ağlatan onun kalbine ulaşmış demektir.

- Güzeli güzel yapan edeptir, edep ise güzeli sevmeye sebeptir…

- Bazen arkasına dönüp bakması gerekir insanın; nerden geldiğini unutmaması için…

- Olan hep çok sevene oluyor, sevilen ise egosunu tatmin ediyor.

- Herkes bir yaşam seçer ve seçtiği yaşamın bedelini öder…

- Allah de ve sus! Başka hiçbir şey söylemeye değmez.

- Sevmek için yürek, sürdürmek için emek gerek

- Ben seni niye engelliyeyim  güzelim sen doğuştan engellisin!

- Acı veriyorsa geçmiş; geçmemiş demektir.

- Bir şey kazanmak istiyorsan her şeyini ortaya koymalısın.

- Dost sanma her zaman yüzüne güleni, gül de güzel kokar fakat sonra batar dikeni.

- Ne için gittiğini bilmiyorsan, nereye gittiğinin hiç bir önemi yoktur.

- Bakmayın etrafımda çok insan dolandığına; sırılsıklam yalnızım aslında…

- Hayat, bir fotoğraf makinesi objektifi değil. Ne yazık ki; her karesinde gülemiyorsun…

- Her şey güzelde birde senin için çarpan kalbin saat gibi olmasa da her saat başı seni sen geçmese…

- Ey sevdam! Beşinci mevsimim sensin. Sen sadece sen değilsin, bensin; bendesin, benimsin.

- Gönüllerde hasretin var. Yürekler aşkınla çarpar. Sensiz dünya bizlere dar. Selam sana ey kutlu yar.

- Evet kabul ediyorum 2 yüzlü biriyim. “o” yanımdayken gülen, “o” giderken ağlayan bir yüzüm var.

- Başucumda bu imkansız sevdanın günahları dururken ben seni tertemiz sevaplarımla sevmişim.

- Ağlanacak halimize gülüyoruz der kızarlar. Oda bir şey mi? Ben ölünecek halime yaşıyorum.

- Hani derler ya elimi sallasam 50’si diye 1 tane olsun sonsuz olsun 49’u aşkıma kurban olsun.

- Mavi giyer bulut olurum, yeşil giyer bahar olurum. Belki bir gün beyaz giyerim de senin olurum.

- Seni sensiz yaşamak en kötü kaderdir. Seni sen varken sensiz yaşamak ölümden beter gülüm.

- Kolları ve bacakları olmayan birini sevebilirim. Daha önce kalbi olmayan birini sevmiştim.

- Her şey gibi sevdanın da bir kanunu var. Ve orada şöyle yazar; “Sevenleri hiçbir kuvvet ayıramaz.”

- Rüyanda görüyorsan onu özlemişsindir; Rüyanda görmek için yatıyorsan sevmişsin demektir..!

- Kimileri ‘Seviyorum’ der, çünkü ezberlemiştir. Kimileri diyemez, çünkü gerçekten sevmiştir.

- İnsanlar eğlenebildikleriyle arkadaş olurlar, anlatabildikleriyle dost, ağlayabildikleriyle kardeş.

- Vurdum hayatın dibine kadar, ama asıl sana vurmalıymışım yüreğimde acılar dinene kadar.

- Yemyeşil bir deniz senin gözlerin ne bir sandal, ne bir ada, ne bir sahil var boğuluyorum.

- Aşk öpüşmekten dudakları morarana değil seni seviyorum derken yanakları kızarana yakışır.

- Sığmadın içime sevgili, bu yürek bu şehir ve özünü bulduğun şu garip sevda sana dar geldi.

- Biliyorum imkânsız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime… Çünkü yüreğim seni çok sevdi…

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun