-->

Ablaya Doğum Günü Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden iyi Ablaya Doğum Günü Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Ablaya Doğum Günü Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden iyi Ablaya Doğum Günü Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Ablaya Doğum Günü Sözleri sizlerle.
- Sen benim değerlimsin, kalbimde yer alan bir meleksin. İyi ki doğdun bitanecik ablam.

- Hep birlikte nice senelere canım ablam. Doğum günün kutlu olsun.

- Mutlu ve neşeli olman dileklerimle. Doğum günün kutlu olsun bitanecik ablam!

- Sen her zaman benim için özel birisin, unutma bunu canım ablam. Doğum günün kutlu olsun.

- Dedim, diyorum ve sonsuza dek diyeceğim. İyi ki doğmuşsun, iyi ki varsın canım ablam. Mutlu yıllar.

- Güneş kadar sıcak, kar tanesi kadar berrak, yağmur kadar saf ve temiz bir ömür dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun bitanecik ablam.

- Sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin. Doğum günün kutlu olsun. İyi ki varsın canım ablam.

- Hatırlar mısın doğduğun günü? Sen ağlarken etrafındaki herkes gülüyordu. Öyle bir hayat yaşa ki, öldüğünde herkes ağlasın, sen sevinçle gülümse. İyi ki doğdun, nice mutlu yıllara biricik ablam.

- Sana binlerce kez teşekkür etsem azdır. Sen benim hayat ışığımsın bitanecik ablam. Varlığımın tek nedeni, doğum günün kutlu olsun.

- Dilerim yeni yaşında neşeni hiç yitirmezsin. Doğum günün kutlu olsun biricik ablam. Nice mutlu yıllara.

- Her mum hayatının ışığıdır, pastandaki mumlar çoğaldıkça yaşamın daha çok aydınlanacaktır. Yeni ışığın kutlu olsun biricik ablam.

- Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye, unutma ki her yaşın ayrı bir güzelliği var. Doğum günün kutlu olsun canım ablam.

- Sana binlerce öpücük ve sevgi yolluyorum buradan. Bil ki unutulmadın. Doğum günün kutlu olsun biricik ablam.

- Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, özgüven ve başarıyı da eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp tüm dileklerinin gerçekleştiği bir hayat pastası yapabiliriz sanırım. Mutlu yıllar canım ablam.

- Özel günlerde özel insanlar hatırlanır güzel hediyeler özel insanlara verilir. Benim için çok özel olan canım ablam iyi ki doğdun.

- Hayatın gözbebeklerindeki ışık gibi umut dolu huzur verici olsun. Doğum günün mutlu ve neşe ile dolsun. İyi ki doğdun canım ablam.

- Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Nice mutlu yıllara, doğum günün kutlu olsun canım ablam.

- Doğum gününü tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinle birlikte görmeni ve geçirmeni dilerim. İyi ki doğdun canım ablam.

- Gönlün neyin özlemini çekiyorsa yarınlar sana onu getirsin. Doğum günün kutlu olsun bitanecik ablam.

- Bilmem hiç yalan dolan, böyle yaşarım ben inan. Sevgim hediyem olsun sana. İyi ki doğdun biricik ablam, nice mutlu yıllara.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun