-->

Semih Öztürk Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Semih Öztürk Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Semih Öztürk Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Semih Öztürk Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Semih Öztürk Sözleri sizlerle.

Ütopya Semih Öztürk Sözleri - Survivor Semih Öztürk Sözleri

- Benimle Konuşurken, Hazırolda Duracaksın..

- Benim Zaten Hayata Geliş Amacım Ütopya, Ben Ütopya için Yaratılmışım Abi..

- Sakın Konuşmayın..

- Eğer Rütbeye Göre Konuşuluyorsa, Son Sözü Ben Söylerim..

- Biz Bu Oyunu Bozarız..

- Fevri Davranmak istemiyorum, Benim Zaten Huyum Fevri..

- Alnımın Akıyla Geldim, Alnımın Akıyla çıkıyorum..

- Saygıdeğer Büyüğüm Diye, Hitap Edersen Konuşurum..

- Bu Sene Survivorda çokça, Beyin Amaliyatı Yapacağım Galiba..

- Teker Teker Gidecekler..

- Hay Semih Kadar, Başınıza Hindistan Cevizi Düşsün..

- Bedel Ödeyecekler..

- Delikanlılığın Raconunu Biz Koymadık ama, Biz Uygularız..

- İki Oyun Kazanıyorlar Sesleri Açılıyor..

- Sen Benim Karşıma Çıktığın Zaman, Adam Gibi Duracaksın, Yalvarmayacaksın Karşımda..

- Baktım Gece Barakaya Fare Gelmiş, Hiç Bana Gelmedi, Fare Bile Biliyor, Semih Öztürkle Uğraşılmayacağını..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun