-->

Aşırı Ağır Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Aşırı Ağır Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Aşırı Ağır Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Aşırı Ağır Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Aşırı Ağır Sözler sizlerle.
- Yeni yılın sana girmesi dileği ile...

- Zaten işler kesat, evlenmeyecekseniz ayrılın da biraz piyasa hareketlensin...

- Ne kadar çok sevilmesi gerekiyorsa o kadar çok sevdik bir skm olmadı.

- O kadar mutluydumki bi yerden sonra göte geleceğimi anlamalıydım.

- Bir daha bu yolları aynı hevesle yürüyenin ayaklarını sksinler ulan.

- Ruh halim "Dünya skmde değil" ile "bütün dünyayı skeyim" arasında gidip geliyor.

- Artık bir ihtimal daha yok. Varsa da o ihtimali bu sefer ben skerim.

- Babanın çüküne sağlık bu ne güzellik böyle.

- Hayallerimin yıkılmasında emeği geçen herkesin a.koyayım.

- Sktir olup gidin YÖNETİM İSTİFA

- Hayatı geçtim, otobüste bile tutunacak yer bulamıyorum.

- Hayatımın hatasını yıllar önce yaptığımı, yıllar sonra anladım!

- O günden sonra hiç bi kızla oturmadım zaten o günden belli ne odun olduğum.

- O gün ben öldüğümü anladım ölmüştümde gömmeyi unutmuşlar gibi gibi oldum.

- Bir daha adını anan ağzı çenesiyle beraber sksinler.

- 14 şubatta sevgili ile uğraşmayayım diye bana böyle tip veren Allah'a şükürler olsun.

- Ne kadar yanlış olsada skme paralel giderim

- ÖImek istemiyorum ama yaşamanın da meraklısı değiIim.

- Senin beni sklemeyişini skeyim.

- Bu a.koyduğumun ciğerleri senin kokunu solumak istiyor,sigara dumanını değil.

- Bedelini ben ödedikten sonra yaptığım hatalar kimseyi ilgilendirmez...

- Sağol güzel kız hayal ettiğimiz onca şeyin a.koyduğun için.

- En güzel direniş ; Kalbi temiz tutmaktır...

- Küfür etmiyorum diye hak etmiyorsun sanma.

- Güldüğün kişide dal yragin teki.

- Skm gibi başkasına gülüyorsun.

- En iyisinin a.koyayim bu kadar net.

- O bindiğin otobüsun AMK.

- Düzenli olarak her sene hayatımın hatasını yaparım.

- Seni bekliyorsam geçeceksin o yoldan skerim bindiğin taksiyi

- Yalnızlık öyle bir illettir ki keşke biri gelsede kafamı skse dersiniz.

- Gidiyormusun ? Sktirgit ! Dönersen sen, Dön dersem ben orospu çocuğuyum..

- Küçücük şeylerden mutlu olabilen insanlara, kocaman mutsuzluklar yaşatıyorsunuz.

- Hayalimi bile yanlış kuruyorum orda bile işler ters.

- Çok değer verince pişman etmeyen biri varsa gelsin yarın başlasın..

- Bugün yağmurda bekledim seni ama sen bilmiyorsun AMK. Kek gibi ıslandığimla kaldım.

- Sen geçince bende kendimden geçiyorum.

- Öncelikle sana karşı olan duygularımı skeyim.

- Sen seversin başkası sker.

- Ananı skeyim ananı bir daha adını ananı.

- Bir daha adını anan ağzı çenesiyle beraber sksinler.

- Sevdiğim insanlarla aramdaki tüm mesafeler sevmediğim insanlara girsin.

- Sizi varlığı ile mutlu edecek insanlar hep farklı şehirlerdedir.

- Hayatımı sktiğine göre, sevişmiş mi sayılıyoruz şimdi biz?

- İyiyim" dediğimde, "yalanını skeyim" diyen biri lazım bana.

- Senin mutluluğun ona batıyorsa, kuyruk acısı büyük demektir.

- Bitlis'te bu mevsimde mont da giyersin , bot da giyersin, güneş gözlüğüde takarsın kafalar karışık.

- Bugün otobüsteydim. Yanımda da bi çift vardı. Otobüs fren yaptı. Çocuk kızı belinden tuttu. Ben ise direğe tutundum. DİREĞE

- Kelebek beni görse bu kadar gereksiz birisi senelerce yaşamış ben neden bir gün yaşadım diye isyan eder.

- Ben seni görebilmek için hafta içi her gün saat 18:05 de seni bekliyorum ve sen başka yolu kullanıyorsun olacak iş değil.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun