-->

Sevda Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sevda Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Sevda Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sevda Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Sevda Sözleri sizlerle.
- Çünkü her bir zerrem aşık her bir zerrene.

- Öğrendik ki: Her yarayı saran zaman değil, sevgidir.

- Evvelimiz aşk, halimiz aşk, istikbalimiz aşk.

- İkimizi bir kefene saralar, bir kabirde sır olalım sevdiğim.

- Kalbim ki kendisine kefilim. Adınla uyandı bu sabah.

- Sakla yaralarını kalbim şimdi eskiyen bir hayalden geldim.

- Sen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder.

- Yüzüm kime dönük olursa olsun yüreğim hep sana dönük olacak.

- Gittin... Ve solumda kaldın ve soluğumda ve sonumda.

- An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış?

- Seni bekleyişimin adı yok. Sadece yüreğim de lal olmuş duamsın.

- Ben hiç dilek tutmadım, hep dua ettim. Ömrün ömrüme nasip olsun diye!

- Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım.

- Sana yolculuk yapmak istiyorum. Kes yüreğine giden bir bilet “can” kenarı olsun.

- Çok erken gelmişim seni bulamıyorum, bir şeyin provası yapılıyor sanki.

- Hiçbir şeyim yok akıp giden sokaktan başka keşke yalnız bunun için sevseydim seni.

- Kuşlar toplanmışlar göçüyorlar. Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.

- Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.

- Demleyeceğin her çaya, dolduracağın o ikinci bardağa, hep talibim ben.

- O senin neyin olur dediler. Uzaktan dedim uzaktan yandığım olur kendisi.

- Kaderim de kederim de sen ol. Yeter ki yanımda ol. Avuç içlerini öperim.

- Öyle sevdim ki seni öylesine sensin ki! Kuşlar gibi cıvıldar tattırdığın acılar.

- Aşık sevgilisinden başkasını seyre dalarsa, aşk değildir bu; boş bir sevdadır.

- İkinci parıltı var senin bakışlarında keşke yalnız bunun için sevseydim seni.

- Herkes bir şeyler söyledi kendine göre. Bir kadın döktüre döktüre ağlıyordu.

- Ben seni bu yaşımda yaşamın tam ortasında öylesine değil ölesiye seviyorum.

- Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yasatan tek duygu senmişsin bebeğim.

- İnsana imtihan için özlemek yeter, bir şehri, bir sesi, bir nefesi. İmtihan için bir sen yeter.

- Doğan her günün sabahında, içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yasamak.

- Bazı duyguları yazamazsın. Anlatamazsın. Çünkü tefsiri ancak his ile mümkündür. Bu yüzden sadece yaşarsın.

- Dünde, bugünde, yarında, yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım.

- Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin.

- Sesine mevsimlerin eğildiği, gözlerine baharın ağladığı, ağlar gibi gülmeni, dokunuşlar gülecek gibi duran yüzünü özledim.

- Sizi hayallerinden vazgeçecek kadar seven bir kalp bulduysanız Allah’tan yeni bir ömür isteyin. Çünkü bir ömür yetmez onu sevmeye.

- Günün ilk ışıkları sahile vurduğunda, martılar yalnızca ikimizin anlayacağı bir dille sunu fısıldar denizin kulağına: seni çok özledim.

- Sen var ya sen ayni sigaram gibisin. Dumanı gözlerin? Külü dudakların. Yalnız aranızda bir fark var sigaramı ben, beni ise sen yakıyorsun.

- Sen bazen zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen hayatin cesaret veren mutluluk yani ve sen her zaman sevgimin tek nedenisin.

- Düşünebilir misini gülün tersini, hele bir çocuk yüzünün tersini, olur mu suya düşmüş yaprağın tersi? Parmaklarınızdır karışmış bağbozumuna.

- Seni seviyorum çünkü elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine o tarifsiz sıcaklığı koymayı başarıyorsun.

- Sana nasıl hitap etmeliyim bilmiyorum. Hayatim desem hayat çok kısa, çiçeğim desem çiçek soluyor. Sana canim demeliyim, çünkü bu can sen oldukça yaşıyor.

- Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi. Her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim.

- Dostluk ağlamaksa, yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcak bir kucaksa ve dostluk için ateşe atılmaksa, dünya durana, can bedenden çıkana dek sevdiğimsin.

- Eğer gerçekten birini seversen, onu özgür bırak! Sana ait olmak isterse bir gün mutlaka geri gelecektir gelmezse de boşa peşinden koşma asla da senin olmayacaktır.

- Aşk bir su damlası olsaydı okyanusları, bir yaprak olsaydı bütün ormanları, bir yıldız olsaydı tüm kâinatı sana vermek isterdim. Ama sadece seni seven kalbimi verebiliyorum.

- Hayal kur, ne hayal kurmak istersen. Gez, nereye gitmek istersen. Ol, ne olmak istersen. Çünkü senin bir tane hayatın olacak ve sadece bir şansın var bütün bunları yapabilmek için

- Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karşılaşırlar. Aşk kendinden emin bir şekilde sorar: ben senden daha candan ve daha yakınım. Sen niye varsın ki bu dünyada? Arkadaşlık cevap verir: sen gittikten sonra arkanda bıraktığın gözyaşlarını silmek için.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun