-->

Müptezel Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Müptezel Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Müptezel Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Müptezel Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Müptezel Sözler sizlerle.
- Çocuklara vazgeçebilmeyi öğretin. Bu çağda çok ihtiyaçları olacak.

- Güzel kızların benden bu kadar uzak şehirler de nasıl yaşadıklarını anlayamıyorum.

- Başparmağına yüzük takan size neler yapmaz.

- Yıllar geçer, dünya döner, günler devrilir lakin bazı yaralar kapanmaz.

- Dün ağdacılar bugün günlük kiralık evler borsamızın yükselen değerleri olacak.

- Fark ettiniz mi hiç uyumuyorum çünkü uyku boş insan işi.

- Zürafa sokak denilince normal bi sokak adı sanan insanlar kadar masumum şuan.

- Naber lan rüyada bile gülemeyen yalnızlar?

- Ulan kayıp balık nemo suya düşen hayallerim seninle mi geldi yoksa

- Takmalık bir kız var mı burda borç takmalık.

- Aşkm telefonumu evde unutmuşum. Karım ararsa filan açma.

- Kapat şu müziği Muhittin abi diyen vartolu sadettin'in çağresizliği var üstümde.

- Nabalım biz de oturduk baldızla İtalya erkek voleybol maçı izliyoz.

- Bu geceden randıman alan varsa kesinlikle vurduruyodur

- Karı gibi” derken lafın gelişi yani yoksa ne ablalar var onlara etek giydirip oynatırlar...

- Artık ne olacaksa olsun diyorum hemen oluyo lan bi dur belki blöf yapıyoruz ya.

- Muhtemelen kaç gibi uyursun güneşin battığı saati bilelim.

- Ne çektiysek ıslandım yerine sulandım diyen kızlardan çektik..

- İhtimali bile güzel.

- Huyumu bilmeden suyumda yüzersen boğulursun.

- Beni beğenme, bana yaz.

- Hikayenin sonunda hepimiz ölüyoruz, bitmeden biraz eğlenin.

- Prensip olarak güvenmeye gerek duyacak kadar kimseye yaklaşmam.

- Biz mi hayatı çok ciddiye alıyoruz hayat mı bizi sallamıyor?

- Hopaşinanay galiba bana göre merveler.

- Ülkemiz küfürsüz yaşamaya katiyen müsait değil.

- Parçalı bulutluyuz ama hala umutluyuz.

- Bugün kendimi forum istanbulun yanında açılmış yorum istanbul gibi hissediyorum.

- Yeri geliyor insan gördüğü fotoğrafa kırılıyor.

- Yok, giremiyorum halâ. Vazelin var mı?

- Hayat ölmek için kısa ama bazı acıları yaşamak için çok fazla uzun.

- Yaz kızım gereğinden fazla yaşadık...

- Siz hiç sırf benziyor diye ablasına da aşık olacak kadar sevdiniz mi?

- Ne diyeyim ki helal olsun cümlesi bazen en ağır küfürden bile daha ağır.

- Nasıl sıkıştık ama koskoca gökyüzünün içinde.

- Konuşarak anlaşamadığımız noktada öpüşerek anlaşalım aynı dili konuşmuş oluruz.

- Çok güzel kızsın neden başka şehirdesin üzüldüm şuan.

- Artık biri mesaj atınca sevgilim var sie demek istiyorum..

- Allahım gülmeyi seviyoruz diye insana şaka gibi bir hayat verilmez ki.

- Hayale dalmaktan korktuğumdan uykuya dalıyorum.

- Öyle saçma insanlar görüyorum ki bazen; Przrvatf bana dünyanın en önemli icadı gibi geliyor.

- Mutsuzluk peşinde koşmaktan yoruldum bu saatten sonra mutluluk geliyorsa kendi gelsin.

- Kızlara giyinmeyi değil çocuklarınıza ahlakı öğretin. Ortalık milletin karısına, kızına laf atan şerefsizlerle dolu.

- Uyku düzenimden çok memnunum uyumuyor olmak rahatsız etmiyor KASITLI bozdum bu düzeni, deli deliyi imam ölüyü bense seni bir ömür severim.

- Alayda düğün var, parfüm şişesini üstüne dökmüş kadınlarla dolu. Kibrit çaksan sahte Chanel No5 le tütsülenirsin.

- Allahtan derdimi anlatmak için uyudunmu knk yazdığım herkes uyumuş işin yoksa al başına belayı, Kardeş Allah seni inandırsın diycem de Allah seni önce bi affetsin.

- Gün boyu gezip tozduğunuz adamların size aldığı çicekleri çaktırmadan eve soktuğunuz saatler. Hadi kolay gelsin.

- Her boku yiyip evlenilecek erkeği bulduğunu hissettiği anda kapanan kızlar yok mu, işte onları tenhalarda mikeceksin hunharca.
Daha yeni En eski

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun