-->

Twitter Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Twitter Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En iyi Twitter Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Twitter Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En iyi Twitter Sözleri sizlerle.
- Aylar sonra arayan eski sevgili erkekse başka birini, kızsa daha iyisini bulamamıştır.

- Her hatanın bir bedeli vardır ve en kötüsü pişmanlık olarak ödenendir.

- Kimsenin Değişmesini Beklemeyin. KÜTÜK Tersten Okununcada KÜTÜK’tür.

- Hiç sevmediğiniz bir insanın tekrar sizinle konuşmak istemesine ‘ kıl dönmesi ‘ denir.

- Hesabını veremeyeceğiniz işlere kalkışmayın.. Öteki tarafta bulaşık yıkatmıyolar.

- Herkes aynı şeyi düşünüyorsa, hiç kimse fazla bir şey düşünmüyor demektir.

- Kız arkaşımla iddiaya girdik kaybeden bıyıkları kesecek.

- Karınca Duası: Bugün inşallah kimse üstüme basmaz. Amin.

- Girdiğimiz günahlar, öldüğümüzde aynen bize girecek. Saygılar.

- Yıl 2050 bankada müşteri temsilcisinin sorusu : Annenizin kızlık nicki nedir?

- Telefonumun en çok sessizde bırakıp evin içinde kaybetme özelliğini kullanıyorum.

- Lunaparktan geliyorum ne dolaplar dönüyor görmeniz lazım, işin içinde çocuklar bile var.

- Bu zaman da Aşkta yüzün gülsün istiyorsan ya çok yüksek gelirin olacak ya da her türlü giderin.

- Bir erkeğin yanaktan öpeyim deyip sevgilisini dudaktan öpüp tokat yemesine “kasti faul” denir.

- Erkeklerin en sık yaşadığı hayal kırıklığı,bir kadının da bir beyne sahip olduğunu fark etmeleridir.

- Bazen ayağını yorganına göre uzatmaz, ama o üşümesin diye kendi ayaklarını dışarıda bırakırsın.

- Komşularım dinlediğim müzikleri o kadar seviyorlar ki her seferinde duvara vurarak ritm tutuyorlar.

- Şubat 13 çeksin geri kalan günler mart’a eklensin; bizim sevgilimiz yok bari kediler bayram etsin.

- Düşünceler iç içe olduğunda mesafe dediğin nedir ki, bir tren, bir otobüs, belki bir uçak bileti.

- Benimle mutlu musun? + Hayır. – Peki neden benimle birliktesin? + Sensizken daha mutsuzum.

- Bekaretin bacaklarının arasında kendini evleneceğin adama sakladığını söylüyorsun. Peki ya dudaklarında ki doğmamış çocuklar..

- Biri var onu daha iyi tanımak için rahat olmak istiyorum,olursa onunla devam edicem olmazsa sana geri dönücem”in özetidir biraz ara verelim.

- Birini özlediğinizde üzülmek yerine özleyebilecek birine sahip olduğunuz için kendinizi şanslı hissetmeniz gerektiğini farketmelisiniz.

- Ayrıldıktan kısa bir süre sonra başladığı yeni ilişkisinin temelleri senin elini tuttuğu günlerde atıldı, sen seni çok sevdiğine inanırken.

- Bazı insanların size 1 adım gelmesi için sizin 3 belki de 4 adım gitmeniz gerekebilir ama o insanlar bir kere geldiğinde gitmeyi düşünmezler.

- Bazen iyiyim dediğinde daha fazla soru sormaması gerektiğini anlayan insanlara da ihtiyaç duyarsın.

- Onu hep gülerken gördüğün için mutlu biri olduğuna kanaat getirme, ağladığı zamanlarda gözden kayboluyordur sadece.

- Mesela “iyi günler” dediğim birisi akşam olunca yanıma gelip, “allah razı olsun senden, günüm güzel geçti” dese. Beni sevindirse.

- Hayatımda ilk kez bir arkadasıma 2 sayfalık mesaj attım cevabı sadece ”ok” oldu . O ”ok’ münasip biyerine saplansın güzel arkadaşım.

- Sürekli kendinden bahseden insan,sen kendinden bahsetme.sen gittikten sonra biz senden bahsedip kulaklarını çınlatacağız zaten.

- Sen şimdi giydiğin minicik eteğin ve derin dekolteli gömleğinle bizi kendine laf atmaya mecbur ediyosun. Etme.

- En cool kızların bile bundan 10-15 sene sonra “odanı topla”,”tabağındakini bitir” diye bas bas bağırıyor olacak.Bir de böyle düşün çok vahim.

- 2050 yıllarında etrafta bir sürü dövmeli piercingli şule nineler,canberk dedeler falan olacak ya,ben en çok o günleri merak ediyorum.

- Kadın:Sevgilim”Aşkımızdaki İlk günkü heyecanımı kaybettim” Erkek:yahu İlk zamanlarda bungee jumping yapıyorduk da benim mi haberim yoktu?

- Ülkemiz kadınlarının bazı tip erkeklere bakış açısı aynen şöyledir ve bu üç kelimeden oluşur: tırtmış tırtmışsın tırtsın.

- AVM’ye çakıyla girmeme izin vermeyince güvenlik, gittim migrostan bi döner ve kasap bıçağı alarak karşısına geçip e mal şimdi napıcann dedim.

- Sevdiğim kadına bazı bazı hayatım demiştim. belki biraz daha sevmeme izin verseydi o’na artık hayatım demeyecektim. hayat diyecektim.

- Turkcell=Şahan Gökbakar, Avea=Ata Demirer, Vodafone=Şafak Sezer, Türk Telekom=Cem Yılmaz ama faturalar gelince biz hiç gülmüyoruz o nasıl olacak?

- Eskiden memuriyeti kurtuluş olarak gören “Devlete sırtını dayadın mı tamam.” vardı, şimdi “Dikkat et de devlet sana dayamasın.” var.

- Bitmeye yüz tutmuş bir ilişkiyi kurtarmaya çalışmak, dibinde biraz kalan şampuana su eklemek gibi. -Yetmez. Ama gideri var bi süre yani.

- Yanında olmayanı istemek, seni sevmeyeni sevmek, bırakıp gideni özlemek… Ters psikoloji bu kadar sıkı bir disiplinle çalışmak zorunda mı?

- Bir yerde denk geldiği kişi doktorsa: “Şuram biraz ağrıyo bi baksana”, öğretmense “Bizim kızın matematiği zayıf ya” diyen kişiye Türk denir.

- Milletin aldığı iPad’in iPhone’un taksitleri bitmeden yeni model çıkartarak gerçek bir iPne oluyorsun Steve’cim. Bunlara dikkat edelim.

- Bi bağlantıyı paylaşıp üstüne onu beğenip üstüne bi de “süpermiş yaa” diye yorum yazan insan. Bu kadarı yetmez.Sevişmen lazım o bağlantıyla.

- Sabah kalkıp saate baktığında daha alarmın çalmasına 2 saat olduğunu gören genç, mutluluktan bir daha uyuyamadı…

- Kadınların bakış açısı bir sen, bir ben, bir de bebek. Erkeklerin bakış açısı bir sen, bir ben, bir de yedek.

- Kaçanı kovalıyorsan bir “heves”, açanı kovalıyorsan “zevk” uğrunda koşuyorsun ancak ağzına sıçanı kovalıyorsan aşıksın.

- Yeni ayrılıp facebooka ‘ortam süper,çok mutluyum’ yazan genç evde eski resimlerle salya sümük ağlarken burnundan baloncuk çıkarken yakalandı.

- Ev hediyesi olarak getirilen Borcam’ı “biz de başkasına götürürüz” deyip açmayan kişiye ”Türk” denir.

- Kavanoz kapağını açamayan kadının kocasından yardım istemesiyle sonuca ulaşmasına “BEYin gücü” denir…

- Bir erkek için nazik,sevgi dolu, düşünceli tanımlamalarını kullanabilirsiniz.Bu yalan olur ama yine de söyleyebilirsiniz.

- Seni Özledik” diye mail atıp kendini hatırlatan forum sitesinin adminine çiçek-çikolata kapıp gidesim gelir.. Yapmayın, duygusalım diyorum!

- Çay süzgeci, makarna süzgecine sormuş; “Baba, annem nasıl biriydi?”. Makarna süzgeci yanıtlamış; “Senin annen bir elekti yavrum”.

- Misafirlğe gidildiğinde yırtık çorapın getirdiği farkındalıkla ayakkabıyı çıkarıp terlği giyerkenki geçen zamana ışık hızı denebilir.

- Eşiniz canınızı mı sıkıyor ona ‘sen biraz kilo mu aldın?’ deyin ve kenara çekilin,bu onu bi süre sizden uzaklaştırır.

- Her kadına sahip olmaya çalışan adam bir kadına hasret kalır ! Bir kadına sahip olan adam; Her kadını kendine hayran bırakır.”

- Çakmaktaki gaz seviyelerini dengeleme bir Türk hastalığı olarak kayıtlara geçmeli. Madem Türk’sün dengele görsün.

- En büyük sanat; bir elle yağlı yağlı cips yerken klavye tuşlarını yağlamadan yazma sanatıdır. Biliyorum hepiniz sanatçısınız.

- Düğünlerde dans eden gelin ile damadın kikir kikir gülmelerine sebep olan konuşmalarını merak eden sadece ben değilim demi ?

- Biriyle olmaya başlayınca arkadaşını dostunu aramayan insan; ”yaa inan ki hep aklımdasın” yalanını yemiyoruz artık, size iyi sevişmeler..

- Bir ilişkide kadından susmasını beklemek ineğe çilek yedirip “çilekli süt” vermesini beklemekle eş değerdedir…

- Bir araba hayal edersin, parayı biriktirirsin, sonra ötv’yi ve benzini hesaplamayı unutursun, para yetmez , babayı alırsın hevesin kaçar…

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun