-->

Beyin Yakan Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden komik Beyin Yakan Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Beyin Yakan Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden komik Beyin Yakan Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Beyin Yakan Sözleri sizlerle.
- Şimdi herkes kendine bir daire çizsin ve kendi çapında eğlensin!

- Karı kızı geçtim, pozitif hayatı seçtim.

- Sandalyeyi getir, lamba patlamış.

- Savaşma seviş, sevişirken zaten savaşıyorsun.

- Yabancı bir şarkı gibiyim dinleyenim çok anlayanım az.

- İdealim yok televizyonun taksiti bitsin onu da alacam.

- Canı yanan sabretsin; can yakan da yanacağı günü beklesin.

- Şimdi herkes kendine bir daire çizsin ve kendi çapında eğlensin!

- Çok bilinmeyenli bir denklem gibiyim, bilinmeyenim çok, bilinenim hiç yok.

- Meseleleri mesele etmezseniz ortada mesele kalmaz. Süleyman Demirel

- Çiçeğin dikeni var diye üzüleceğimize, dikenin çiçeği var diye sevinelim.

- Papatya seni bugün sever yarın sevmez ama ben seni her gün seviyorum.

- Oğlumun adını okyanus koyacağım, hiç bir şeyi olmasa bile dalgası büyük olur.

- Bir İngiliz, bir alman bir Fransız uçakta gidiyorlarmış İngiliz sormuş temel nerde?

- Uzaydan bakınca Türkiye’nin hali harapmış! Allah’tan yakından bakınca şaheser.

- Seksen kapıya doksan değnek çaldım ama yine de kendime göre birini bulamadım.

- Hoşuna giden her şeyi söyleyen kimse, hoşuna gitmeyecek şeyler işitir.

- Bir noktadan sonra vazgeçmek olanaksızdır. Erişilmesi gereken nokta orasıdır.

- Herkes benim gibi ‘dün dündür bugün bugündür’ deyip işin içinden çıkamaz!

- Küçük mutlu çalılıkların arasına Suavi’yi gizlesem hiçbiriniz fark etmezsiniz bence.

- Başarı berbat bir öğretmendir. Zeki olan insanları hiç kaybetmeyeceklerine inandırır.

- Beyni şeytanlaşmış insanlara doğruyu anlatmak, suyun üstünde yürümek gibi bir şeydir.

- Her yarayı kapatan zamandır derler ama her yarayı kapatanın sevgi olduğunu bilmezler.

- Adama sormuşlar karınızla ortak bir özelliğiniz var mı? Demiş ki var aynı günde evlendik.

- Sorun üreten birisi olmak yerine sorun çözen birisi olursanız, sorunsuz bir hayat yaşarsınız.

- Anneanneme yükselenin ne dedim. Tansiyonum dedi. İçimdeki astrolog oracıkta can verdi.

- Tamam dini ritüel eyvallah da “danaya girmek” nedir be kardeşim, hiç ruhani bir terim değil.

- Ege bir Yunan gölü değildir. Ege bir Türk gölü de değildir. Binaenaleyh, Ege bir göl de değildir.

- İki sevgilinin yanında üçüncü kişi olduğum zaman, kendimi taytı olmayan atiye gibi hissediyorum.

- Yüreğinin sahibini hak ettiği kadar ağırladıysa bu yürek, gideni de layık ettiği gibi uğurlamayı bilir.

- Tavuklu omlet diye bir şey var düpe düz vahşet. Sen annelerini öldür kes, sonra çocuklarının içinde pişir ye.

- Bazı kişiler vardır insanın kalbini ısıtır, kanını sulandırır, bazı kişilerde vardır ki insanın beynini sulandırır.

- Yüz verdim diye şımaracaksan eğer 96’sını geri alırım etrafımda 4 dönersin. Daha da olmazsa 98’ini geri alırım 2’lersin.

- Gerçek zengin parası çok olandır ama parasını çoğunu bilgisine kullanan gerçek zenginden çok daha zengindir.

- Ankara ağır ağır sırtına geçiriyor asırların kirini şikâyet etmeden üstünde tutan kapkara paltosunu. Şaka lan şaka akşam oldu.

- Seni her gün sevmeyeceğim ama seni dünde sevmemiştim, seni yarında sevmeyeceğim, seni hep bugün seveceğim.

- Kadın mezarlığa girerken başını kapıyor, dışarı çıkarken açıyor. Ölüye karşı kapayıp, diriye karşı açmak akıl almaz.

- Bu hayat bana; insanların gülemediği için ağladığını, susamadığı için konuştuğunu, ölemediği için yaşadığını öğretti.

- Dün düşündüm, bugün düşünmüyorum, yarın yeniden düşüneceğim, düşündükçe düşündüklerimi hatırlayıp, düşünerek yeni düşüncelere dalacağım.

- Hiç kitap okumadım diyerek övünen birisinin aslında vermek istediği mesaj; beynim var ama ben onu hiç kullanmıyorum, yepyeni sıfır duruyor.

- Hayat ne gideni getirir, ne de kaybettiğin zamanı geri çevirir. Ya yaşaman gereken zamanı yaşayacaksın ya da yaşamadım diye ağlamayacaksın.

- Elektrik kesikken lambanın düğmesiyle oynadıktan sonra “Lan şimdi düğme açık mı kaldı kapalı mı” diye düşünmekten beynim alev topuna döndü.

- Yarının bugünden daha iyi olacağı ümidiyle yetinmek yerine, hemen bugün yarın uyandığımızda kendimizi önceki günden biraz daha iyi hissetmemizi sağlayacak bir şeyler yapabiliriz.

- Kopan bir ipe sımsıkı bir düğüm atarsanız, ipin en sağlam yeri artık bu düğümdür. Ama ipe her dokunuşunuzda canınızı acıtan tek nokta yine o düğümdür.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Aşk Espirileri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun