-->

Şaka Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden kısa Sevgiliye Aşk Şaka Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Sevgiliye Şakalı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden kısa Sevgiliye Aşk Şaka Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Sevgiliye Şakalı Sözler sizlerle.
- Gitme dur. Niye ne oldu? – Duracak mısın diye merak ettim şimdi git.

- Babaannem yolda iphone bulmuş tuşları yok diye çöpe atmış.

- Rusça ‘da sıkıldım skuchayushchiy demekmiş sıkılmam daha iyi.

- Çin’de ki polislere de Allah sabır versin. Bir cinayet olsa herkes suçlu.

- Hangi gerizekalı, beyinsiz, özürlü benim eşyamı tamam buradaymış…

- İçimden bir ses kalk ders çalış diyor. Acaba annemi mi yedim la.

- Sinemaya gidelim mi? -Birincisi ben Sinem değilim ikincisi biz astronot değiliz.

- Doktor bey sabah kalkınca burnum kanıyor. + Öğlen kalk o zaman.

- Yabancılarda isim kısaltması;- Jessica- Jess Türklerde isim kısaltması;- Ali- Aliş

- Onu çok seviyorum.-Neden?+Ne bileyim çok güzel sayı.

- İçime aşk şarabından acıdır aman dikkat et kızım babası hocadır.

- Temel ile dursun Trabzon’da kazı yapıyorlarmış. Kaz olmuş…

- Oğlum müjde sana iş buldum! Nasıl iş, büfede yedigün vereceksin…

- Ağlarsa anam ağlar gerisi playback yapar…

- Temel kazı yapınca Fadime hasretlikten çatlamış…

- Bütün bisikletlere bindim, bisana binemedim…

- Olum sende ne ders çalışıyorsun, çek kopyanın hasını, çekme karne yasını…

- Yağ bakkalda, un çuvalda, sevgilin son durakta…

- Karın olmak istiyorum karın, ey benim kardan adamım…

- Abi bir sen bayarsın bi de celal bayar…

- Doktorum sigaradan uzak durmamı söyledi, ben de bir metrelik bi ağızlık yaptırdım…

- Sen terlemişsindir, sana terlik getiriyim…

- Gülü seven dikenine katlanır, kaktüs sevenin vay haline.

- Kusura bakma birader, seni birine benzettim. Olabilir, babam çok gezermiş…

- Can boğazdan gelir canan cay bahçesinden…

- Bulutları pembeye boyasak yağmur pembe yağar mı?

- Bizim bir tanıdık vardı, paraya para demezdi, çünkü “r” leri söyleyemezdi…

- Ben bir çocuk, sen bir çocuk, yaptık bir çocukluk, olduk üç çocuk…

- Erkekler park yeri gibidir. İyilerin hepsi kapılmıştır.

- Bebeğinizin altına yapmasını istemiyorsanız cevrin üstüne yapsın…

- Sol kulağını kapatırsan sağduyulu olursun…

- Bende şeytan tüyü yok, epilasyonla aldırdım.

- Bu tüp bebek hatalı: Sürekli gaz kaçırıyor.

- Gençliğim acı veriyordu, ameliyatla aldırdım…

- Öyle yalnızdı ki toplu mezarlığa gömülmeyi vasiyet etti.

- Tarihte 16 devlet kurmuş ve 15 devlet batırmış bir milletiz…

- Bana geceyi zindan ettiler. Af çıkacak diye sabahladım.

- Size yapılmasını istemediğiniz şeyi başkalarına yapın… Çok zevkli oluyor.

- Aptalların dahi yapamayacağı şey yoktur, çünkü onlarda kendi çapında birer dâhidir.

- Hiçbir önyargım yok. Bütün insanlardan nefret ediyorum, o kadar…

- Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum…

- Bende şeytan tüyü yok epilasyonla aldırdım.

- Adamın biri bir gün sinek ilacı almaya gitmiş. Eczacı sormuş: Sineğinizin nesi var?

- Bitkisel hayata girdim. Maksat yeşillik olsun.

- Dünya yuvarlak, ozon delik. Ne sapık bir gezegende yasıyoruz be.

- Yazılıdan sıfır aldım ama önemli olan katılmaktı.

- 1960 yılında içilen kahvelerin hatırı dolmuştur. İlgilenenlere duyurulur!

- Ölüm korkusu sürekli değil, mezarda biten geçici bir duygudur…

- Kadının biri yolda yürüyormuş hamile kalmış. Neden: Çünkü yol düzmüş…

- Allah yürü ya kulum dedı, ben de arabamı sattım.

- Sana kulumun selamı var. Hangi kulum mu? Endoplazmık retıkulum…

- Yasınız kaç?-Vallahi bilmiyorum her yıl değişiyor…

- Oğlumun adını mafya koydum artık ben de mafya babasıyım.

- Kabadayılığa yer yok demişler, kabadayı ayakta kalmış…

- Moruk ne yapıyorsun? Kafamı dinliyorum. Fm’ı çekiyor mu?

- Son gülen sen olacaksın: Çünkü algılama sorunun var…

- Başkalarının seni ezmesine izin verme ehliyet al, sen onları ez…

- Ask çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise integrali…

- 3 Japon sıra ile uçaktan atlamış Japonlar ölmüş sıra da parçalanmış.

- Durun! Burada nefes almayın, daha ucuz bir yer biliyorum…

- Su araba benim olsun. 5 milyar borcum olsun. Satınca öderim.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Şişmanlıkla İlgili Komik Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun