-->

Farklı Çıkma Teklifleri

Sevgili okurlarımız, sizler için birbirinden Farklı Çıkma Teklifleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Çıkma Teklifi Mesajı ve Fikirleri sizlerle;

Sevgili okurlarımız, sizler için birbirinden Farklı Çıkma Teklifleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Çıkma Teklifi Mesajı ve Fikirleri sizlerle.
- İnsanın mutlu olmak için bahaneleri olurmuş. Sen de benim bahanem olsana…

- Bundan sonraki hayatımda kalbimin atma sebebi olur musun?

- Ömür dediğin bir başkasınınkine katılınca güzel. Gel ömrüm ol, ömrüme ömür kat.

- Sanat sanat içinse sen de benim içinsin!

- Sana hasret bir ömür yaşatma. Aşkına tutsak olacağım bir ömür bahşet.

- Göğsüme uyuyuşunu bir ömür izlemek istiyorum müsaadenle.

- Yüzümün gülme sebebi olur musun?

- Kendime prens diyebilirim ama prensesim sen olursan.

- Ben senin için her gün ölürüm de sen benimle bugünden sonra yaşar mısın?

- İnsan sahip olduğundan vazgeçer. Ait olduğundan değil. Ben sana aitim.

- Nazım’ın Piraye’ye benim ise sana ihtiyacım var.

- Sevilmenin kıymetini benimle yaşamaya ne dersin?

- Aklımın başından alınmasına lazım yok. O sen olacaksan eğer.

- Eğer konuşabilirsek çok şey anlatacağım sana. Dinlemek ister misin?

- Önümüzdeki 40 – 50 yıl için yapacak bir planın yoksa benim planıma ortak olur musun?

- İkimizde yatağa uzandığımızda tavana bakıyorsak, neden bu aynı tavan olmasın?

- Hayatıma girersen mutlu olmam, mutluluk ben olurum.

- Elinin değdiği her şey güzelleşiyor. Hayatımı da güzelleştirmeye ne dersin?

- Ben istiyorum ki senin geldikten sonra kimseyle bir alakam kalmasın. Sen her şeyim ol.

- Yine yağmur başladı bak. Gelse de ıslansak dediği oluyor insanın. Sahi gelsen de ıslansak?

- İnsan birini bulunca değil birbirini bulunca tamamlanırmış. Beni kendinle tamamlar mısın?

- Benim olursan herkesin izleyebileceği bir kıyı değil, benim en sevdiğim manzara olursun.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun